Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 66-0029 maxgear

Świeca żarowa 66-0029 MAXGEAR

66-0029 Świeca żarowa MAXGEAR
maxgear 66-0029
Świeca żarowa 66-0029
66-0029

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

66-0029

producent:

MAXGEAR

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 0,9
Długość całkowita [mm] 135,0
Głębokość zabudowy [mm] 30,5
Wymiar gwintu M10 x 1,0
Moment dokręcenia [Nm] 17
Rozmiar klucza 10 mm
Technika połączeń PIN
nr EAN 5907558534443

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0029 MAXGEAR

ĂŽWIECA ÂťAROWA OPEL 2,0DTI

Świeca żarowa 66-0029 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Świeca żarowa 66-0029 producenta MAXGEAR

OPEL

09196669, 1214033, 1214056, 1214305

numery OEM:
OPEL      09 196 669
OPEL      1214033
OPEL      1214056
OPEL      1214305
CHEVROLET      12 14 305
CHEVROLET      91 96 669
DAEWOO      12 14 305
DAEWOO      91 96 669
PONTIAC      12 14 305
PONTIAC      91 96 669
BUICK      12 14 305
BUICK      91 96 669
CADILLAC      12 14 305
CADILLAC      91 96 669

Zastosowanie Świeca żarowa 66-0029 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0029 MAXGEAR:

Piotr, Polanka Wielka
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Grażyna, Wójtowo
2023-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.