Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 3,0 | |
Opór [Ohm] | 1,4 | |
Długość całkowita [mm] | 151,5 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 39,7 | |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 8 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 5901619521694 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0060 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 50 03 51 992 | |
CITROËN | 5960.A3 | |
CITROËN | 5960.A4 | |
CITROËN | 5960.K4 | |
CITROËN | 5961.A3 | |
CITROËN | 5961.A4 | |
CITROËN | 5961.K4 | |
FIAT | 50 03 51 992 | |
FIAT | 5960A4 | |
IVECO | 50 03 51 992 | |
LANCIA | 50 03 51 992 | |
PEUGEOT | 5960.A3 | |
PEUGEOT | 5960.A4 | |
PEUGEOT | 5960.K4 | |
PEUGEOT | 5961.A3 | |
PEUGEOT | 5961.A4 | |
PEUGEOT | 5961.K4 | |
FERRARI | 50 03 51 992 | |
MASERATI | 50 03 51 992 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0060 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0060 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.