
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 7 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN |
| Długość całkowita [mm] | 168 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 45 |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| nr EAN | 5901619540756 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0068 MAXGEAR
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
1106500Q0C, 110655X00A
8200561251
4435091
| NISSAN | 11065 00Q0C | |
| NISSAN | 11065 5X00A | |
| OPEL | 44 35 091 | |
| RENAULT | 8200561251 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0068 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0068 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.