Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 4,4 | |
Natężenie prądu [A] | 7,0 | |
Opór [Ohm] | 0,5 | |
Długość całkowita [mm] | 158,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 | |
Wymiar gwintu | M9 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 9 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 5901619526699 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0075 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 55 20 07 55 | |
FIAT | 55 20 07 55 | |
LANCIA | 55 20 07 55 | |
OPEL | 12 12 334 | |
OPEL | 12 14 334 | |
OPEL | 55 56 41 62 | |
SAAB | 93 191 771 | |
SUZUKI | 18550-79J80 | |
SUZUKI | 18550-79J81 | |
VAUXHALL | 12 14 334 | |
VAUXHALL | 55 564 162 | |
CHEVROLET | 93 191 771 | |
DAEWOO | 93 191 771 | |
FERRARI | 55 20 07 55 | |
MASERATI | 55 20 07 55 | |
PONTIAC | 93 191 771 | |
BUICK | 93 191 771 | |
CADILLAC | 93 191 771 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0075 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0075 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.