Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 5 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Długość całkowita [mm] | 163 |
Głębokość zabudowy [mm] | 26 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Zbieżność stożka | 93 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 5902659764294 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0118 MAXGEAR
MERCEDES-BENZ | A 622 159 00 01 | |
NISSAN | 11065 00Q0H | |
NISSAN | 11065 00Q0L | |
OPEL | 44 06 338 | |
OPEL | 44 23 206 | |
RENAULT | 110650819R | |
RENAULT | 110651492R | |
RENAULT | 110651749R |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0118 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0118 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.