Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0019 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0019 MAXGEAR

67-0019 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0019
Termostat układu chłodzenia 67-0019
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0019

dostawca:

MAXGEAR

nr EAN 5901619566039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0019 MAXGEAR

TERMOSTAT OPEL 92C 1,0-1,6

Termostat układu chłodzenia 67-0019 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0019 producenta MAXGEAR

FORD

1571879, 1509953, 1559637, 6100630, 6100629, 72HF8575A1A, 74HF8575CA, 74HF8575DA, 81HF8575AA, 81HF8575BA, ERT103, ERT3

numery OEM:
FORD      1 571 879
FORD      1509953
FORD      1559637
FORD      6 100 630
FORD      6100629
FORD      72HF 8575 A1A
FORD      74HF 8575 CA
FORD      74HF8575DA
FORD      81HF8575AA
FORD      81HF8575BA
FORD      ERT103
FORD      ERT3

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0019 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0019 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.