Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) (1986.07-1988.04) 105km » 69-0201 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.6 Turbo Eci (c13a) (1986.07-1988.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przegub 69-0201 MAXGEAR

69-0201 Przegub MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306021

numer części:

69-0201

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nie dla felgi o rozmiarze [cal]16
nr EAN5907558560305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub 69-0201 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB SPRINTER BM901-904 LE/PR
numery OEM:
DODGE      5104 091AA
MERCEDES-BENZ      901 460 01 48
MERCEDES-BENZ      901 460 02 48
MERCEDES-BENZ      901 460 03 48
MERCEDES-BENZ      A 901 460 01 48
MERCEDES-BENZ      A 901 460 02 48
MERCEDES-BENZ      A 901 460 03 48
VOLKSWAGEN      2D0 422 811

Zastosowanie Przegub 69-0201 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub 69-0201 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.