Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 72-1306 maxgear

Przekładnia kierownicza 72-1306 MAXGEAR

72-1306 Przekładnia kierownicza MAXGEAR
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-1306

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych Delphi
Długość całkowita [mm] 1188
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 108
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Ilość obrotów koła kierownicy 2,9
Ciężar netto [kg] 5,2
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego M12
nr EAN 5907558566901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 72-1306 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. OPEL CORSA C
numery OEM:
OPEL      13152252
OPEL      13152254
OPEL      13159986
OPEL      13272665
OPEL      13272667
OPEL      24424834
OPEL      26089053
OPEL      5900202
OPEL      5900209
OPEL      5900247
OPEL      5900258
OPEL      5900261
OPEL      5900310
OPEL      5900312
OPEL      5900330
OPEL      900017
OPEL      900020
OPEL      900022
OPEL      900664
OPEL      93169098
OPEL      93180435
OPEL      93184603
OPEL      93184686
OPEL      93184694
OPEL      93192436
zamienniki:

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 72-1306 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.