Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi L 300 III Platforma / podwozie (P1_T ) 2.0 (P13T) (1994.07-2000.04) 116km » 72-2093 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Platforma / Podwozie (p1_t ) 2.0 (p13t) (1994.07-2000.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2093 MAXGEAR

72-2093 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2093

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]33,0
Średnica wewnętrzna [mm]75,0
średnica zewnętrzna [mm]109,5
MateriałTworzywo sztuczne
Rodzaj łożyskaŁożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,160
nr EAN5907558595703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2093 MAXGEAR

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. OPEL
numery OEM:
FIAT      51755689
OPEL      03 44 503
OPEL      03 44 625
OPEL      03 44 665
OPEL      3 44 503
OPEL      3 44 625
OPEL      3 44 665
SAAB      13 270 705
SAAB      91 91 181
SAAB      93 191 295
VAUXHALL      013270705
VAUXHALL      093191295
VAUXHALL      13270705
VAUXHALL      93191295

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2093 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2093 MAXGEAR:

2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).