Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel VECTRA A (J89) 2000/GT 16V Cat (F19, M19) (1990.02-1995.11) 150km » 72-2107 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2000/gt 16v Cat (f19, M19) (1990.02-1995.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2107 MAXGEAR

72-2107 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2107

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]22,0
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,05
nr EAN5907558597219
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2107 MAXGEAR

úO»YSKO PODUSZKI AMORT. OPEL P. ASTRA F/ZAFIRA LE/PR Z BLACHą
numery OEM:
OPEL      03 44 518
OPEL      03 44 524
OPEL      3 44 518
OPEL      3 44 524
VAUXHALL      090374844
VAUXHALL      090538326
VAUXHALL      90374844
VAUXHALL      90538326

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2107 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2107 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.