Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-2651 maxgear

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2651 MAXGEAR

72-2651 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2651

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 12,0
Grubość [mm] 15,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 52,0
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,15
nr EAN 5901619543580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2651 MAXGEAR

ŁOŻYSKO PODUSZKI AMORT. RENAULT TRAFIC 01-/VIVARO
numery OEM:
NISSAN      54325-00QAB
OPEL      44 08 056
RENAULT      82 00 010 518
VAUXHALL      091166315
VAUXHALL      093160623
VAUXHALL      91166315
VAUXHALL      93160623

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2651 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2651 MAXGEAR:

2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).