Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi (2008.02-???) 136km » 72-2904 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii Break (rw_) 2.0 Hdi (2008.02-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 72-2904 MAXGEAR

837.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

72-2904

numer części:

72-2904

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychSMI
Długość całkowita [mm]1242
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej81
Ilość obrotów koła kierownicy3,5
Ciężar netto [kg]11,4
nr EAN5901619568538

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 72-2904 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. OPEL MOVANO DTI 99-
numery OEM:
OPEL      4501258
OPEL      4502442
OPEL      9161558
OPEL      9168697
RENAULT      490011967R
RENAULT      6900000962
RENAULT      7700352645
RENAULT      7700470359
RENAULT      7701352645
RENAULT      7701470359
RENAULT      7711368325
RENAULT      8200193955
RENAULT      8200475919
RENAULT      8200895223
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 72-2904 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.