Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro (2004.05-2008.10) 255km » 72-4575 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.2 Fsi Quattro (2004.05-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 72-4575 MAXGEAR

72-4575 Łożyskowanie, amortyzator MAXGEAR
maxgear 72-4575
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4575

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,741
Długość opakowania [cm]12,2
Szerokość opakowania [cm]11,7
Wysokość opakowania [cm]5,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 72-4575 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. LEXUS P. GX460 09-/ LAND CRUISER 03- LE/PR BEZ ĂşOÂťYSKA
numery OEM:
TOYOTA      48609-60030
TOYOTA      48609-60100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 72-4575 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 72-4575 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).