Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 2.0 Turbo (1989.12-1994.03) 200km » 82-0017 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 2.0 Turbo (1989.12-1994.03) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0017 MAXGEAR

82-0017 Zacisk hamulca MAXGEAR
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0017

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]42
Szerokość wewnętrzna [mm]52
System hamulcowyBosch
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
nr EAN5907558546743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0017 MAXGEAR

ZACISK HAM. RENAULT T. MASTER LE BOSCH
numery OEM:
NISSAN      44011 00QAA
NISSAN      44011 00QAB
OPEL      4403459
OPEL      4405539
OPEL      9111459
OPEL      9121372
RENAULT      77 01 206 754
RENAULT      77 01 208 036
VAUXHALL      9111459
VAUXHALL      9121372

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0017 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0017 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu