Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-0581 maxgear

Zacisk hamulca 82-0581 MAXGEAR

82-0581 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0581
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0581

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 48
nr EAN 5902659799951

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0581 MAXGEAR

ZACISK HAM. DACIA P. LOGAN/SANDERO 1,2-1,6 04- LE
numery OEM:
RENAULT      60 01 547 616
RENAULT      77 01 201 769
RENAULT      77 01 208 171
RENAULT      77 01 499 274
DACIA      60 01 547 616
DACIA      77 01 201 769
DACIA      77 01 208 171
DACIA      77 01 499 274
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0581 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0581 MAXGEAR:

2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu