Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan X-TRAIL (T32RR) 1.6 dCi ALL MODE 4x4-i (2016.04-???) 130km » 82-0634 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan X-trail (t32rr) 1.6 Dci All Mode 4x4-i (2016.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0634 MAXGEAR

82-0634 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0634

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0634

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałAluminium
Średnica 1 [mm]34
nr EAN5903364300876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0634 MAXGEAR

ZACISK HAM. FIAT T. 500/ PANDA/ PUNTO 0,9-1,4 04- LE
numery OEM:
FIAT      77364592
FIAT      77365748
FIAT      9948539
LANCIA      0000009948539
LANCIA      77364592
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0634 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0634 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu