Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130003 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR

AC130003 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC130003

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE DELPHI
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 129
nr EAN 5903766318486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DELPHI CVC 6PK/129MM 12V RENAULT MEGANE 03-/ QASHQAI 07-
numery OEM:
NISSAN      2763000Q1E
NISSAN      2763000Q2M
NISSAN      92600BN701
RENAULT      7711135105
RENAULT      8200050141
RENAULT      8200316164
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837
RENAULT      8671016163
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.