Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130003 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR

AC130003 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC130003
Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130003

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE DELPHI
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 129
nr EAN 5903766318486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DELPHI CVC 6PK/129MM 12V RENAULT MEGANE 03-/ QASHQAI 07-

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 producenta MAXGEAR

NISSAN

2763000Q1E, 2763000Q2M, 92600BN701

RENAULT

7711135105, 8200050141, 8200316164, 8200470242, 8200600110, 8200940837, 8671016163

numery OEM:
NISSAN      2763000Q1E
NISSAN      2763000Q2M
NISSAN      92600BN701
RENAULT      7711135105
RENAULT      8200050141
RENAULT      8200316164
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837
RENAULT      8671016163
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130003 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.