obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie | |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 | |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 33 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 | |
Materiał | Termoplast | |
średnica zewnętrzna [mm] | 93,7 | |
nr EAN | 8032747069783 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1708 METELLI CIFAM
AUDI | 2Q0 498 099M | |
AUDI | 5M0 498 099 | |
AUDI | 5M0 498 099A | |
SEAT | 2Q0 498 099M | |
SEAT | 5M0 498 099 | |
SEAT | 5M0 498 099A | |
SKODA | 2Q0 498 099M | |
SKODA | 5M0 498 099 | |
SKODA | 5M0 498 099A | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 498 099M | |
VOLKSWAGEN | 5M0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 5M0 498 099A |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1708 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1708 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.