Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km » IV-ES-16522 moog
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 MOOG

IV-ES-16522 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog IV-ES-16522
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522
IV-ES-16522
moog IV-ES-16522 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 moog
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

IV-ES-16522

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm]20,6
Kształtprosty
Podwoziedla pojazdów ze stabilizatorem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]87
Długość 2 [mm]27
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]7,5
nr EAN4060426306618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: IVECO DAILY VI 2.3D-Electric 03.14-
numery OEM:
IVECO      42569562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego IV-ES-16522 MOOG:

2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.