Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.03) 190km » LR-ES-1921 moog
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 MOOG

LR-ES-1921 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog LR-ES-1921
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921
LR-ES-1921
moog LR-ES-1921 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 moog
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

LR-ES-1921

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]14,6
Kształtprosty
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]72
Długość 2 [mm]22
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN4044197250738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 1.8/2.0D/2.5 02.98-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      JQB100230
LAND ROVER      QJB100230

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LR-ES-1921 MOOG:

2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.