Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASCONA C (J82) 1.6 (F11, M11, F68, M68) (1981.09-1987.09) 75km » OP-ES-13627 moog
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.6 (f11, M11, F68, M68) (1981.09-1987.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 MOOG

OP-ES-13627 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog OP-ES-13627
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627
OP-ES-13627
moog OP-ES-13627 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 moog
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-13627

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm]18,1
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]159,5
Długość 2 [mm]35
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]13
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN4044197912339

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA 1.4-2.0D 10.11-04.19
numery OEM:
OPEL      13337880
OPEL      13354538
OPEL      1609137
OPEL      1609185
VAUXHALL      13337880
VAUXHALL      13354538

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-13627 MOOG:

2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.