Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) (2004.12-???) 75km » PE-AX-4740 moog
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.2 (jp0c, Jp0k, Fp0c, Fp0k, Fp0p, Jp0p, Jp0t) (2004.12-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 MOOG

PE-AX-4740 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog PE-AX-4740
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740
PE-AX-4740
moog PE-AX-4740 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 moog
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

PE-AX-4740

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]228
Średnica 1 [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M12X1
Rozmiar gwintu 2M16X1.5
Długość opakowania [cm]31,5
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN4044197388554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 228mm) pasuje do: CITROEN C3 PICASSO, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI 1.2-1.6D 02.06-
numery OEM:
CITROËN      3812E8
PEUGEOT      3812E8

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core PE-AX-4740 MOOG:

2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.