Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.0 (1983.09-1986.07) 115km » PE-ES-4164 moog
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 2.0 (1983.09-1986.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego PE-ES-4164 MOOG

PE-ES-4164 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog PE-ES-4164
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego PE-ES-4164
PE-ES-4164
moog PE-ES-4164 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

PE-ES-4164

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]15,1
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]209,5
Długość 2 [mm]27
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Długość opakowania [cm]34,5
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN4044197378593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego PE-ES-4164 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN C3 PICASSO, C-ELYSEE, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 301 1.0-1.6LPG 02.06-
numery OEM:
CITROËN      1608652380
CITROËN      1628950380
CITROËN      381768
PEUGEOT      1608652380
PEUGEOT      1628950380
PEUGEOT      381768

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego PE-ES-4164 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego PE-ES-4164 MOOG:

2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.