Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RO-ES-1492 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 MOOG

RO-ES-1492 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog RO-ES-1492
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492
RO-ES-1492
moog RO-ES-1492 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 moog
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

RO-ES-1492

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 17,55
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 87
Długość 2 [mm] 30,5
Rozmiar gwintu 1 11/16-16
Rozmiar gwintu 2 M12X1.75
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874764903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: LAND ROVER 110/127, 90 I, DEFENDER, DISCOVERY I, DISCOVERY II, RANGE ROVER I 2.0-4.3 07.70-02.16

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 producenta MOOG

LAND ROVER

NRC4745, NTC1887, RTC5870

numery OEM:
ROVER      NRC4745
ROVER      RTC5870
LAND ROVER      NRC4745
LAND ROVER      NTC1887
LAND ROVER      RTC5870

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RO-ES-1492 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.