Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 1.6 16V (F75) (1999.04-2005.06) 101km » TO-ES-10900 moog
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 1.6 16v (f75) (1999.04-2005.06) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-10900 MOOG

TO-ES-10900 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog TO-ES-10900
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-10900
TO-ES-10900
moog TO-ES-10900 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
74.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

TO-ES-10900

dostawca:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]15,5
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]186
Długość 2 [mm]25
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
Długość opakowania [cm]34,5
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN4044197665693
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-10900 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: LEXUS CT, TOYOTA PRIUS 1.5H/1.8H 09.00-
numery OEM:
TOYOTA      4504649225
LEXUS      4504649225

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-10900 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TO-ES-10900 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.