Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 4,0 |
Opór [Ohm] | 1,0 |
Długość całkowita [mm] | 118,5 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 12 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295116845 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 1684 NGK
CITROËN | 5960.12 | |
CITROËN | 5960.19 | |
CITROËN | 5960.E9 | |
CITROËN | 96 374 699 80 | |
FORD | 1037 204 | |
FORD | 1148 105 | |
FORD | 1369 590 | |
FORD | 1525 910 | |
FORD | 2S6Q-6M090-AA | |
FORD | 2S6Q-6M090-AB | |
FORD | 95VW-6M090-AB | |
FORD | EZD40 | |
PEUGEOT | 5960.12 | |
PEUGEOT | 5960.19 | |
PEUGEOT | 5960.E9 | |
PEUGEOT | 96 374 699 80 | |
VOLVO | 30711106 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 1684 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 1684 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.