Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 3 Touring (E91) 325 i (2007.09-2012.06) 218km » 48095 ngk
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e91) 325 I (2007.09-2012.06) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48095 NGK

48095 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48095
Cewka zapłonowa 48095
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5027

numer części:

48095

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48095 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C1 II, PEUGEOT 108, TOYOTA AYGO, COROLLA, IQ, PRIUS, YARIS, YARIS / VIOS, YARIS VERSO, YARIS/HATCHBACK 1.0-1.5H 04.99-
numery OEM:
TOYOTA      90080-19021
TOYOTA      90919-02229
TOYOTA      90919-02240
TOYOTA      90919-02265
TOYOTA      90919-W2002
LEXUS      90080-19021
LEXUS      90919-02229
LEXUS      90919-02240
LEXUS      90919-02265
LEXUS      90919-W2002

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48095 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48095 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.