Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48347 ngk

Cewka zapłonowa 48347 NGK

48347 Cewka zapłonowa NGK
110.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5119

numer części:

48347

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326483476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48347 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: INFINITI EX, FX, G, M, Q60, Q70, QX50 I, QX70; NISSAN 370Z, CUBE, JUKE, MICRA IV, MURANO II, MURANO III, NOTE, NV200, NV200 / EVALIA, PATHFINDER IV, PULSAR 1.2-5.6 03.06-
numery OEM:
NISSAN      22448-1KT0A
NISSAN      22448-ED000
NISSAN      22448-EN200
NISSAN      22448-EY00A
NISSAN      22448-JA00A
NISSAN      22448-JA00C
NISSAN      224481-HC0A
NISSAN      224481-KT1A
INFINITI      22448-1KT0A
INFINITI      22448-ED000
INFINITI      22448-EN200
INFINITI      22448-EY00A
INFINITI      22448-JA00A
INFINITI      22448-JA00C
INFINITI      224481-HC0A
INFINITI      224481-KT1A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48347 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48347 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.