Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 4,5 | |
Opór [Ohm] | 0,5 | |
Długość całkowita [mm] | 166,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 26,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 087295912102 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 91210 NGK
MERCEDES-BENZ | 622 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 622 159 00 01 | |
NISSAN | 11065-00Q0H | |
NISSAN | 11065-00Q0L | |
NISSAN | 11065-1749R | |
OPEL | 4 423 206 | |
OPEL | 95 514 173 | |
OPEL | 95 518 024 | |
RENAULT | 11 06 508 19R | |
RENAULT | 11 06 517 49R | |
VAUXHALL | 95 514 173 | |
VAUXHALL | 95 518 024 | |
DACIA | 11 06 508 19R | |
DACIA | 11 06 517 49R | |
SMART | 622 159 00 01 | |
SMART | A 622 159 00 01 | |
INFINITI | 11065-00Q0H | |
INFINITI | 11065-00Q0L | |
INFINITI | 11065-1749R | |
MAYBACH | 622 159 00 01 | |
MAYBACH | A 622 159 00 01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 91210 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 91210 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.