Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,5 | |
Natężenie prądu [A] | 5,0 | |
Opór [Ohm] | 0,9 | |
Długość całkowita [mm] | 147,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 35,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm | |
nr EAN | 087295948323 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK
ALFA ROMEO | 96 59 27 92 80 | |
CITROËN | 5960.88 | |
CITROËN | 5960.89 | |
FIAT | 9659279280 | |
FORD | 1096527 | |
FORD | 1459 460 | |
FORD | 7C16-6M090-AA | |
LANCIA | 96 59 27 92 80 | |
PEUGEOT | 5960.88 | |
PEUGEOT | 5960.89 | |
FERRARI | 96 59 27 92 80 | |
MASERATI | 96 59 27 92 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.