Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89042 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 NISSENS

89042 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89042
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042
89042
nissens 89042 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 nissens
679.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89042

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 6
ID kompresora SD6V12
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 120
Ø koła pasowego [mm] 105
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, ZAFIRA A 1.3D-2.2D 02.98-

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 producenta NISSENS

OPEL

1854107, 1854112, 1854122, 1854147, 24407119, 24421642, 24422013, 6854048, 6854028, 8972127640, 9132922, 93176859, 93176916, R1580026, R1580046

numery OEM:
OPEL      1854 107
OPEL      1854 112
OPEL      1854 122
OPEL      1854 147
OPEL      24407119
OPEL      24421642
OPEL      24422013
OPEL      6854 048
OPEL      6854028
OPEL      8972127640
OPEL      9132922
OPEL      93176859
OPEL      93176916
OPEL      R1580026
OPEL      R1580046
VAUXHALL      1854 107
VAUXHALL      1854 112
VAUXHALL      1854 122
VAUXHALL      1854 147
VAUXHALL      24407119
VAUXHALL      24421642
VAUXHALL      24422013
VAUXHALL      6854 048
VAUXHALL      6854028
VAUXHALL      8972127640
VAUXHALL      9132922
VAUXHALL      93176859
VAUXHALL      93176916
VAUXHALL      R1580026
VAUXHALL      R1580046
zamienniki:
699405
brak
VALEO
8FK 351 127-261
brak
BEHR HELLA SERVICE
8FK 351 134-231
brak
BEHR HELLA SERVICE
92-0023
brak
KAGER
3700K139
brak
VAN WEZEL
3700K377
brak
VAN WEZEL
3700K389
brak
VAN WEZEL
699905
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89042 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.