Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-761 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 HELLA

8FK 351 127-761 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-761
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761
8FK 351 127-761
hella 8FK 351 127-761 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-761

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD6V12
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 105
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VGH / VGF
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300176902

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 HELLA

Kompresor klimatyzacji OPEL ASTRA G, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA D, MERIVA A 1.7D/2.0D/2.2D 02.98-
numery OEM:
ISUZU      8972127640
OPEL      18 54 107
OPEL      18 54 147
OPEL      24 42 1642
OPEL      68 54 048
OPEL      91 32 922
OPEL      93 17 6916
VAUXHALL      18 54 107
VAUXHALL      18 54 147
VAUXHALL      24421642
VAUXHALL      68 54 048
VAUXHALL      9132922
VAUXHALL      93176916
VAUXHALL      R1580046

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-761 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.