Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89073 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 NISSENS

89073 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89073
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073
89073
nissens 89073 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 nissens
1,019.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89073

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 4
ID kompresora 7SE17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 171
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286350250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6 1.9D 11.00-12.04
numery OEM:
AUDI      8E0206805D
AUDI      8E0260805
AUDI      8E0260805AB
AUDI      8E0260805AH
AUDI      8E0260805D
AUDI      8E0260805M
AUDI      8E0260805N
AUDI      8E0260805T

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89073 NISSENS:

2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89073zobacz instrukcję montażu 89073

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.