Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover 90 I (LDV) 2.5 4x4 (1985.09-1990.08) 84km » 2136133 nk
wybrany samochód: 
Land Rover 90 I (ldv) 2.5 4x4 (1985.09-1990.08) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136133 NK

2136133 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136133

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136134
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]313
nr EAN5703858237585

skład zestawu:
8630009 Tłoczek, zacisk hamulca
8836018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136133 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. FRONTERA A/B 92- LE
numery OEM:
ISUZU      8971444790
OPEL      5 42 265
OPEL      5 42 267
OPEL      5 42 283
OPEL      8970352590
OPEL      8971444790
OPEL      97035259
OPEL      97039051
OPEL      97144479
SAAB      8971444790
VAUXHALL      8971444790
VAUXHALL      97035259
VAUXHALL      97039051
VAUXHALL      97144479

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136133 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu