Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daimler 2.8 - 5.3 Double Six H.E. 5.3 (1981.07-1986.10) 295km » HZP-RE-007 nty
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Double Six H.e. 5.3 (1981.07-1986.10) 295km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca HZP-RE-007 NTY

HZP-RE-007 Zacisk hamulca NTY
nty HZP-RE-007
Zacisk hamulca HZP-RE-007
HZP-RE-007
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

HZP-RE-007

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Opcja wyposażeniaCALIPER CARRIER (-)
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Średnica [mm]54
System hamulcowyTRW
Ciężar netto [g]2650
nr EAN5902048127600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca HZP-RE-007 NTY

numery OEM:
LADA      7701208333
LADA      7711368117
MERCEDES-BENZ      415 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A 415 420 03 83
RENAULT      77 01 208 333
DACIA      77 01 208 333
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca HZP-RE-007 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca HZP-RE-007 NTY:

2021-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-02
 5/5
ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.