Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1067 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1067 OPTIMAL

G1-1067 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
 

    Ocena:
numer części:

G1-1067

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,25 RHT F
nr EAN 4031185026741

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1067 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1067 HYUNDAI ATOS

Końcówka drążka koncernu OPTIMAL numer G1-1067 jest zasadniczym składnikiem wielu współczesnych aut. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie. Producent OPTIMAL zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze G1-1067 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Końcówka drążka OPTIMAL charakteryzuje bardzo dobra jakość wykonania, trwałość oraz odporność na uszkodzenie. Końcówki drążka dostawcy OPTIMAL cieszą się dobrą opinią wśród właścicieli samochodów i warsztatowców montujących te części w swoich warsztatach samochodowych.
Końcówka drążka G1-1067 ma zastosowanie do samochodu HYUNDAI PORTER pick-up od 1994.07 oraz wielu innych modeli aut. Zamówienie właściwych końcówek drążka może przysporzyć nieco kłopotów mało doswiadczonemu Klientowi. Dlatego nasi konsultanci pomogą Ci w sprawdzeniu doboru końcówki drążka G1-1067 do twojego auta. Unikniesz w ten sposób problemów ze zwrotem mylnie dobranych końcówki drążka. Sprzedawane w internetowym sklepie motoryzacyjnym części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta OPTIMAL, mają najlepszą cenę w internecie, a dostawa zamówionego końcówki drążka jest szybka i bezproblemowa.
numery OEM:
HYUNDAI      5682002500

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1067 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.