Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE260 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 TRW

JTE260 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE260
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260
JTE260
trw JTE260 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE260

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
nr EAN 3322937906079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: VOLVO S40 I, V40, HYUNDAI ATOS, COUPE I, LANTRA I, MITSUBISHI CARISMA, COLT II, COLT III, COLT IV, COLT V, I, LANCER III, LANCER IV 1.0-Electric 11.83-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 producenta TRW

MITSUBISHI

4422A028, MB527169, MB535996, MB597605, MB598023, MB912076, MR476457, MR485672, MR535996, MR598023

HYUNDAI

5682000500, 5682002000, 5682002500, 5682028000, 5682128000

VOLVO

30870695, 308706951, 30875012

numery OEM:
MITSUBISHI      4422A028
MITSUBISHI      MB527169
MITSUBISHI      MB535996
MITSUBISHI      MB597605
MITSUBISHI      MB598023
MITSUBISHI      MB912076
MITSUBISHI      MR476457
MITSUBISHI      MR485672
MITSUBISHI      MR535996
MITSUBISHI      MR598023
VOLVO      30870695
VOLVO      308706951
VOLVO      30875012
HYUNDAI      56820-00500
HYUNDAI      56820-02000
HYUNDAI      56820-02500
HYUNDAI      56820-28000
HYUNDAI      56821-28000
KIA      56820-02500
PROTON      56820-28000
PROTON      PW510185
zamienniki:
MI-ES-0743
brak
MOOG
918401
brak
RUVILLE/FAG
32-16 020 0032
brak
MEYLE Products
37-16 020 0008
brak
MEYLE Products
40740
brak
SPIDAN
40982
brak
SPIDAN
44104
brak
SPIDAN
44556
brak
SPIDAN
0284519
brak
OCAP
917334
brak
RUVILLE/FAG
15271
brak
FEBI BILSTEIN
QR2870S
brak
QUINTON
QR9279S
brak
QUINTON

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE260 TRW:

Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.