Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) (2005.03-2010.10) 80km » L27105 monroe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 1.7 Cdti (l08) (2005.03-2010.10) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE

L27105 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L27105
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105
L27105

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L27105

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Wymagana ilość2
Gwint wewnętrzny [mm]12x1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096365102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: VOLVO S40 I, V40, CITROEN C-ZERO, HYUNDAI LANTRA I, MITSUBISHI CARISMA, COLT II, COLT III, COLT IV, COLT V, I, LANCER CARGO/KOMBI 1.2-Electric 10.83-
numery OEM:
MITSUBISHI      4422A028
MITSUBISHI      MB241982
MITSUBISHI      MB527169
MITSUBISHI      MB597605
MITSUBISHI      MB598023
MITSUBISHI      MB912076
MITSUBISHI      MR476457
MITSUBISHI      MR485672
MITSUBISHI      MR912076
VOLVO      3087069-5
VOLVO      3087069-51
VOLVO      3087501-2
HYUNDAI      56820-28000
PROTON      PW510185

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L27105 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.