Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9967637 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9967637 KAMOKA

9967637 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9967637
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9967637
9967637
kamoka 9967637 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9967637

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z dodatkami
Rodzaj gwintu:z gwintem wewnętrznym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Wymiar gwintu: M12x1.25
Wymiar stożka [mm]: 13,8
Zbieżność stożka: 1/8
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9967637 KAMOKA

numery OEM:
MITSUBISHI      MB527169
MITSUBISHI      MB597605
MITSUBISHI      MB598023
MITSUBISHI      MB912076
MITSUBISHI      MR476457
MITSUBISHI      MR485672
MITSUBISHI      MR535996
VOLVO      30870695
VOLVO      30875012
HYUNDAI      5682002500
HYUNDAI      5682028000
PROTON      5682028000
PROTON      PW510185

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9967637 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9967637 KAMOKA:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.