Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dT (JA0K, JA0Y) (1997.01-1999.09) 90km » G1-1234 optimal
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dt (ja0k, Ja0y) (1997.01-1999.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1234 OPTIMAL

G1-1234 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1234
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

G1-1234

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]140
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
Gwint wewnętrzny [mm]L = 50,00
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,50 RHT M
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
parzyste numery artykułówG1-1235
alternatywny zestaw naprawczyG0-746
Ø sworznie [mm]15,7
nr EAN4031185182874
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1234 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1234 PRAWA BMW 1 E87
numery OEM:
BMW      32106765090
BRILLIANCE BMW      32106765090

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1234 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.