Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Honda CRX II (ED, EE) 1.5 (1987.10-1991.12) 94km » 10017 original imperium
wybrany samochód: 
Honda Crx Ii (ed, Ee) 1.5 (1987.10-1991.12) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 10017 ORIGINAL IMPERIUM

10017 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 10017
Koło pasowe, wał korbowy 10017
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10017

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Masa [g]2596
Średnica zewnętrzna 1 [mm]166,7
Średnica wewnętrzna [mm]12,7
Szerokość 1 [mm]37,5
nr EAN8033989013794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10017 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT, JAGUAR X-TYPE I 2.0D/2.2D 08.00-12.09
numery OEM:
FORD      1124891
FORD      1151394
FORD      1226637
FORD      1226638
FORD      1329203
FORD      1329205
FORD      1329206
FORD      1349993
FORD      1351731
FORD      1491748
FORD      1594853
FORD      1S7Q6B319AB
FORD      1S7Q6B319AC
FORD      1S7Q6B319BA
FORD      1S7Q6B319BB
FORD      4C1Q6B319C1A
FORD      4C1Q6B319C1B
FORD      4C1Q6B319DA
FORD      4C1Q6B319DB
FORD      4C1Q6B319DC
JAGUAR      JDE10108

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10017 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10017 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.