Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 P400 MHEV 4x4 (2019.05-???) 400km » 33670 original imperium
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 P400 Mhev 4x4 (2019.05-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33670 ORIGINAL IMPERIUM

33670 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33670

Status produktu: Normalny
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Masa [g]230
nr EAN8033989124629
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33670 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 34/76) (dł.102) (kpl.) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XANTIA, XSARA, XSARA PICASSO, FIAT SCUDO, PEUGEOT 206, 306, 406, PARTNER 1.1-3.0 03.93-12.15
numery OEM:
ALFA ROMEO      9567468588
CITROËN      328781
FIAT      9567468588
LANCIA      9567468588
PEUGEOT      328781

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33670 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33670 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.