Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) (1989.12-1999.07) 225km » 7.14319.09.0 pierburg
wybrany samochód: 
Toyota Mr2 Ii (sw2_) 2.0 (sw20) (1989.12-1999.07) 225km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 7.14319.09.0 PIERBURG

7.14319.09.0 Korpus przepustnicy PIERBURG
pierburg 7.14319.09.0
Korpus przepustnicy 7.14319.09.0
865.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.14319.09.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]58
Napięcie [V]12
Techniczny numer informacyjnySI 0092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 7.14319.09.0 PIERBURG

Przepustnica powietrza pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, CORSA C, MERIVA A, OMEGA B, SIGNUM, TIGRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, SAAB 9-3 1.8/2.2 10.95-02.15
numery OEM:
OPEL      8 25 233
OPEL      8 25 248
OPEL      9128518
OPEL      9196357
VAUXHALL      8 25 233
VAUXHALL      8 25 248
VAUXHALL      9128518
VAUXHALL      9196357
zamienniki:
V40-81-0001
brak
VEMO
7.14319.55.0
brak
PIERBURG
7.14319.57.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Korpus przepustnicy 7.14319.09.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.14319.09.0

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.