Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21088.62.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21088.62.0 PIERBURG

7.21088.62.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.21088.62.0
Pompa paliwa 7.21088.62.0
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21088.62.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Długość całkowita [mm] 101
Średnica 1 [mm] 8
Ciśnienie [bar] 0,24
Ciśnienie [psi] 3,48
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0058
nr EAN 4028977324642

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21088.62.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), SL (R230); SEAT TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF I, GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4, POLO 1.3-5.5 08.82-01.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 470 31 94
MERCEDES-BENZ      A 001 470 31 94
VOLKSWAGEN      191 906 092 A
VOLKSWAGEN      191 906 092 C
VOLKSWAGEN      191 906 092 G
VOLKSWAGEN      191 906 092 M
VOLKSWAGEN      357 906 092 C
VOLKSWAGEN      533 906 092 N
VOLKSWAGEN      533 906 092 P
zamienniki:
7.00240.00.0
brak
PIERBURG
7.21088.02.0
brak
PIERBURG
7.21088.05.0
brak
PIERBURG
7.21088.06.0
brak
PIERBURG
E22-041-009Z
brak
VDO
E22-041-065
brak
VDO
X10-228-000-001
brak
VDO

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21088.62.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21088.62.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.21088.62.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.