Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.22013.02.0 pierburg

Pompa paliwa 7.22013.02.0 PIERBURG

7.22013.02.0 Pompa paliwa PIERBURG
338.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.22013.02.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43
Długość całkowita [mm] 137
Średnica 1 [mm] 8
Natężenie prądu do [A] 9,5
Ilość połączeń 1
Ciśnienie [bar] 3,5
Ciśnienie [psi] 50,8
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny PI 1641-11
nr EAN 4028977390104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.22013.02.0 PIERBURG

POMPA PALIWA EL PIERBURG 7.22013.02.0 BMW E39 2.0-4.0 95-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
52-0111
brak
KAGER
7.22013.00.0
brak
PIERBURG
7.22013.01.0
brak
PIERBURG
7.22013.03.0
brak
PIERBURG
7.22013.04.0
brak
PIERBURG
7.22013.09.0
brak
PIERBURG
7.22013.12.0
brak
PIERBURG
7.22013.18.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa paliwa 7.22013.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.22013.02.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.22013.02.0zobacz instrukcję montażu 7.22013.02.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.