Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Rolls-royce CORNICHE V kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km » 7.07795.17.0 pierburg
wybrany samochód: 
Rolls-royce Corniche V Kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.07795.17.0 PIERBURG

7.07795.17.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.07795.17.0
Pompa paliwa 7.07795.17.0
7.07795.17.0
pierburg 7.07795.17.0 Pompa paliwa
290.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.07795.17.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]43
Długość całkowita [mm]137,5
Średnica 1 [mm]8
Natężenie prądu do [A]7
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]3,5
Ciśnienie [psi]50,8
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.07795.17.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, BMW 5 (E39), OPEL INSIGNIA A, SEAT CORDOBA, IBIZA II, LEON, SKODA FABIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA II, ROOMSTER, VW BORA I 1.0-4.4 09.93-03.17
numery OEM:
BMW      1 183 176
BMW      1 183 216
BMW      16 14 1 183 176
BMW      16 14 1 183 216
BMW      16 14 6 752 368
BMW      6 752 368
MERCEDES-BENZ      000 470 17 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 17 94
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 7.07795.17.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.07795.17.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.