Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 1.0 TSI e-TEC (2020.06-???) 110km » 313011300067 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 1.0 Tsi E-tec (2020.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 313011300067 MAGNETI MARELLI

313011300067 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011300067
Pompa paliwa 313011300067
313011300067
magneti marelli 313011300067 Pompa paliwa
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

219972201302, ESS519, MAM00067

numer części:

313011300067

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]105
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Ciśnienie robocze [bar]4
nr EAN8001063966144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300067 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, BMW 5 (E39), OPEL INSIGNIA A, SEAT CORDOBA, IBIZA II, LEON, SKODA FABIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA II, ROOMSTER, VW BORA I 1.0-4.4 09.93-03.17
numery OEM:
BMW      16141183176
BMW      16146752368

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300067 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.