Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.22020.50.0 pierburg

Pompa paliwa 7.22020.50.0 PIERBURG

7.22020.50.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.22020.50.0
Pompa paliwa 7.22020.50.0
7.22020.50.0
361.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.22020.50.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43
Długość całkowita [mm] 168,5
Średnica 1 [mm] 15
Natężenie prądu do [A] 6,5
Ilość połączeń 3
Ciśnienie [bar] 4
Ciśnienie [psi] 58
Napięcie [V] 13,5
nr EAN 4028977327070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.22020.50.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208) 1.8-3.6 03.93-06.02

Pompa paliwa 7.22020.50.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa paliwa 7.22020.50.0 producenta PIERBURG

MERCEDES-BENZ

0004704994, 0004705494, 0004706394, A0004704994, A0004705494, A0004706394

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 470 49 94
MERCEDES-BENZ      000 470 54 94
MERCEDES-BENZ      000 470 63 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 49 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 54 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 63 94

Zastosowanie Pompa paliwa 7.22020.50.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.22020.50.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.