Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 (1995.07-1998.12) 230km » RH01-2029 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.7 (1995.07-1998.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2029 REINHOCH

RH01-2029 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2029
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2029
RH01-2029
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2029

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]210
Wymiar gwintuM16
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu11-16 020 0009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2029 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
CITROËN      16 109 352 80
CITROËN      16 357 721 80
CITROËN      1608652380
CITROËN      1628950380
CITROËN      381768
PEUGEOT      16 109 352 80
PEUGEOT      1608652380
PEUGEOT      1628950380
PEUGEOT      1628950480
PEUGEOT      1635772180
PEUGEOT      3812.E8
PEUGEOT      3817.67
PEUGEOT      3817.68

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2029 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH