Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi 4x4 (2002.04-2005.09) 117km » RH02-3001 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Ranger (er, Eq, R_) 2.5 Tddi 4x4 (2002.04-2005.09) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3001 REINHOCH

RH02-3001 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3001
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3001
RH02-3001
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-3001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]175
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3001 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
BMW      32 11 1 091 767
BMW      32 11 1 091 768
BMW      32 11 1 093 769
BMW      32 11 1 093 770
BMW      32 11 1 094 673
BMW      32 11 1 094 674

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH